Jaume Fort reelegit president de la Federació Catalana d’Handbol
- Escrit per CatHandbol
Aquest dimecres es tancava el termini de presentació de candidatures a la presidència i junta directiva de la Federació Catalana d’Handbol (FCH), i ja se sap que Jaume Fort continuaran en el càrrec quatre anys més.
Fort i la seva junta es mantindran al capdavant de la Federació després que només s'hagi presentat una candidatura, cosa que va fer que la Junta Electoral el ratifiqués ahir mateix com a única candidatura presentada i per tant com a guanyadors d'aquest procés electoral.
La candidatura de Jaume Fort va presentar un total de 68 avals de clubs, 51 d’ells vàlids, que li permetran liderar la seva segona legislatura al capdavant de l’handbol català.
En aquests propers quatre anys Jaume Fort seguirà acompanyat, a la seva junta directiva, per Lydia Pena, Maria del Mar Latorre, Juan José Federico, Gabriel Teodoro, Ricardo Nuez, José Maria del Rosal, José Ramírez, Glòria Turón, Francesc Asensio, Manela Blázquez, Núria Fàbregas i Xavi Simón. S’incorporen al seu equip, en aquesta legislatura, Gonzalo Romero i Albert Gómez.
Seran quatre anys marcats pels grans reptes i la illusió de fer créixer el nostre concepte d'handbol català: igualitari, amb talent i de tots. Les situacions extraordinàries demanden gestions extraordinàries. Cuidem cada detall, seguim marcant la diferència. Comencem! (2/2) pic.twitter.com/eWuroRVUPl
— Jaume Fort (@jaume_fort) March 24, 2021
Pots consultar l’acta de proclamació i tota la informació referent al procés electoral, AQUÍ
Segon mandat, aquest cop sense eleccions
Recordem que Jaume Fort va accedir a la presidència de la Federació Catalana d'Handbol el març de 2017 després de guanyar unes eleccions en que s'hi havien presentat dues candidatures: la de Jaume Fort, que va rebre 52 vots, i la de Josep Puigrdodon, que en va rebre 43. En vam parlar a CatHandbol.