updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

"Jordi9" guanyador de la 2a Travessa de Cathandbol!

Aquí teniu els resultats de la 2a Travessa de Cathandbol #TravessaCATH. En aquesta segona setmana de nou no hi ha hagut cap ple, i el millor resultats ha estat un "8". Cal destacar que hi ha hagut alguns resultats que han trencat els pronòstics de la gran majoria de la gent, sobretot la derrota del Fraikin Granollers a Puerto Sagunto (#Asobal) i l'empat del Molins B (líder del Grup A de #2aCatH) a casa contra el Manyanet B, cuer.

Els millors de la setmana #TravessaCATH 02

Aquests són els participants –amb el nom d'usuari que van facilitar– que han encertat 6 o més resultats.

Enhorabona a tots ells! Cal destacar que en total vam rebre de nou una vuitantena de travesses.

jordi9 8
Pau 7
chses 7
MIKI 7
travessa 2 7
acastellov 7
rovira 7
melo 7
Enxufao 6
burregu 6
carme comas 6
manelic 6
Larsson17 6
elpotro 6
Alex Bosch 6
Victor 6
gerard frances 6
Xavichen 6
chgarbí 6
Fredi 6
Marc17 6
Fabio45 6
paco 6
nicasio 6
jo3333 6

 

Com funciona?

El sistema era i serà ben senzill: s'ha de pronosticar (amb 1-X-2) als diferents partits que proposem. Amb la filosofia de sempre de CatHandbol –donar veu i presència a totes les categories del nostre esport– cada setmana seleccionem deu partits de les diferents competicions. Si es vol saber una mica més sobre els partits es poden consultar les prèvies que cada setmana fem des de la web.

Per començar, sortegem 1 Parell de Mitjons cortesia de HandballSocks cada setmana amb els colors que indiqueu que us agraden més, els guanyadors rebran un correu indicant-los com els poden recollir. A jugar!

- Visualitza la #TravessaCATH des de qualsevol dispositiu

Si teniu comentaris o suggeriments recordeu que podeu contactar amb nosaltres a gol@cathandbol.cat

NORMES DE PARTICIPACIÓ:
- Participaran tots els Resultats enviats abans de les 17h de la tarda del dissabte.
- Els plens al 10 sempre tindran premi.
- Si no hi ha cap ple, se sortejarà el premi de la setmana entre els participants que hagin tingut més encerts.

Entrevistes