updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Prèvia #PlataFemenina: L'OAR Gràcia té un compromís complicat a Onda

La temporada passada l'OAR Gràcia va caure derrotat a Onda Foto: arxiu La temporada passada l'OAR Gràcia va caure derrotat a Onda

Es disputa la 22a jornada, amb un altre partit complicat per al líder, que ve de perdre a casa davant Lleida.

CARA
Equips màxims golejadors: OAR Gràcia 31; Sant Joan Despí 30, Onda 30
Equips menys golejats: Levante 24, Lleida 25, Onda 25
Equips en millor ratxa: Onda 6 victòries seguides; Palautordera, Levante i Lleida 2.

CREU
Equips menys golejadors: Gavà 24, Amposta 24, Sant Quirze 25
Equips més golejats: Amposta 31; Gavà 30; Almassora 27
Equips en pitjor ratxa: Gavà 9 derrotes seguides, Almassora 3, Amposta i Mataró 2.

El partit de la jornada:
Onda- OAR Gràcia, dissabte 19:30 h

OND     3r 32 punts  30/25 Martina Barboza (127), Lucia Julve (106), Valentina Cisneros (75)
OAR  1r  37 punts  31/26  Janna Sobrepera (135), Maria Fernàndez (107), Irene Garcia (73)

La veritat és que en les últimes jornades hem tingut un encadenat de partits molt interessant entre els equips de dalt, amb el Lleida- Sant Joan Despí, Onda- Lleida, Onda- Sant Joan Despí i OAR Gràcia - Lleida, i ara aquesta setmana tenim aquest Onda- OAR Gràcia, on el líder serà posat a prova en una pista on va caure àmpliament la temporada passada, i on l'equip onder aquesta temporada porta nou victòries seguides a casa, perquè només va perdre el primer partit contra el Santvi.

Els números que presenten són una mica millor en defensa per a les locals i una mica millor en atac per a les sabadellenques. Però si les de Carol Carmona surten amb bona concentració defensiva, i no la perden en cap moment, sembla que ha de ser un partit igualat i que podrien decidir les individualitats en els moments decisius.

Un triomf de les onderes encara posaria pressió a un equip sabadellenc que podria tenir un sol punt d'avantatge sobre el Lleida i tres sobre l'Onda, quan quedaran vuit punts per disputar. Això sí l'OAR Gràcia té un calendari força adient amb tres partits a casa (Sant Joan Despí, Almassora i Mataró) i un a fora (La Roca).

Resultat 1a volta:  29-28
Temporada passada: 36-27

Lleida – La Roca, dissabte 16 h

L'equip lleidatà, que és més fort en atac i en defensa, després del gran triomf a Sabadell, no s'ha de deixar sorprendre per un equip roquerol que ja ho té quasi tot fet en aquesta lliga, però que ja ha guanyat quatre partits en pista contrària, tots a Catalunya.

LLE  2n 34 punts  29/25 Caterina Casasola (185), Henar Martínez (96), Marina Graell (61)
LRO    7è 19 punts  27/27 Adriana Murillo (114), Agnés Ribas (74), Julia Clascà (62 )

Resultat 1a volta: 25-32
Fa dues temporades: 23-29

Almassora – Sant Joan Despí, dissabte 18 h

L'equip santjoanenc d'entrada sembla desplaçat de la lluita pel segon lloc, però està clar que mentre hi hagi possibilitats matemàtiques ha de continuar lluitant i no pot desaprofitar la visita a un altre dels equips de la zona tranquil·la per sumar dos punts. Això sí es tracta de sortir ben concentrades i no deixar que els almassorines entrin al partit i tinguin opció de guanyar-lo.

ALM    8è 18 punts  27/27 Andrea Salvadó (114), Valentina Estrada (87), Noelia Amores (71)
SJD     4t  30 punts  30/27  Íngrid Fortuño (93), Helena Sancho (64), Marcel·la Esquerra (63)

Resultat 1a volta: 29-26
Fa tres temporades: 34-29

Ribes – JH Mataró, dissabte 18 h

En aquest partit es troben dos equips de la zona còmoda de la taula, que es poden dedicar a jugar i a oferir un bon espectacle sense la pressió dels punts. Això sí, segur que les ribetanes, que venen de guanyar a La Roca, sortiran amb ganes de sumar-los per avançar l'equip mataroní. I aquestes també aniran amb ganes, després de dues derrotes seguides.

RIB  11è  17 punts 26/26  Jéssica Fleitas (130), Ana Paula Corrales (67), Cristina Hernández (55)
MAT   9è  18 punts  26/27  Abril Buscà (96), Ona Muñoz (88), Berta Vives (83)

Resultat 1a volta: 28-23
Temporada passada: 24-31

Sant Quirze – Amposta, diumenge 12 h

L'equip "kiri" ve de trencar la seva mala ratxa de vuit derrotes seguides a Mataró, i ara no pot frenar davant un equip ampostí que ja està pràcticament condemnat al descens i així aconseguir la segona victòria de la temporada davant la seva afició, que ja les ha vist perdre nou vegades.

SQU  12è 11 punts 25/27  Anna Ros (121), Gal·la Carreras (56), Carla Robles (53)
AMP (-1 partit)   14è  2 punts  24/31 Agnés Grau (82), Ana Luisa Lira (80),  Julieta Cuccuini (73)

Resultat 1a volta: 23-24
Fa quatre temporades: 22-21

Palautordera – Sant Vicenç, dissabte 19:50 h

El Palau, després de quatre derrotes seguides, ha enllaçat quatre partits sense perdre i ja té la permanència pràcticament assegurada i l'ha tindrà matemàticament guanyant al Santvi, repetint la victòria de la temporada passada, i a més pot buscar millorar la seva posició. Les vicentines, que només han guanyat un dels últims sis partits, semblen una mica desinflades ja lluny de qualsevol possibilitat de lluitar pels primers llocs i amb l'únic interès de fer-ho pel cinquè lloc amb el Levante.

PAL  10è 17 punts  26/27  Maria Muñoz (91), Daya Fernández (86), Joana Andreu (63)
SVI      5è 25 punts  27/26  Jessie Lepere (96), Carolina Blasco (81), Maria Domínguez (73)

Resultat 1a volta: 26-23
Temporada passada: 23-20

Levante Marni – Gavà, diumenge 12:30 h

El Gavà porta nou derrotes seguides i no tindrà fàcil trencar la mala ratxa a la pista d'un equip que acaba cada temporada anant a més, i aquesta no és una excepció. Les valencianes són l'equip menys golejat i el fet que les gavanenques siguin l'equip menys golejador encara empitjora les coses per pensar en sumar alguna cosa al Poliesportiu Marni.

LEV     6è 25 punts 26/24  Ariadna Zanon (103), Raquel Beltran (85), Abril Navarro (64)
GAV (-1 partit)   13è 7 punts 24/30  Núria Pizarro (100), Judit Lanceta (72), Paula Plana (56)

Resultat 1a volta: 31-31
Temporada passada: 31-21

 

 

 

 

 

 

 

Entrevistes