updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

El KH-7 Granollers torna a rebre el Morvedre, ara en Lliga, però al Congost

Belén Rodríguez en el partit del passat divendres a l'Olímpic en la Copa Foto: Jordi Prades Belén Rodríguez en el partit del passat divendres a l'Olímpic en la Copa

El KH-7 Granollers en la 20a jornada rep l'equip contra el que va jugar divendres passat a la Copa, però en escenari diferent.

KH-7 Granollers - Morvedre, dissabte 18 h (pavelló del Congost)

Repetició del partit del divendres passat a la Copa, tot i que per variar es juga al pavelló del Congost. Recordem que la setmana passada l'equip de Robert Cuesta va guanyar per 32-27, i que a la primera volta a Sagunt va guanyar molt més clarament per 25-37.

L'equip saguntí a la lliga ha guanyat a les pistes de Gijón i La Rioja i va empatar a la del Beti-Onak, el finalista de la Copa, mentre que el Granollers ha perdut a casa contra Màlaga, Valladolid i Guardés i ha empatat amb Elda, i els altres sis partits han estat victòries.

GRA  5è 23 punts  27/25  Martina Capdevila (126), Ester Somaza (90), Cristina Polonio (53), Belén Rodríguez (47)
MOR  12è  9 punts 23/27 Viktoria Zsembery (91), Martina Mazza (46), Khadija Lafsahi (40)

 

Entrevistes