Desplaçament complicat del KH-7 Granollers a terres gallegues
- Escrit per Redacció CATHANDBOL
Aquest cap de setmana es juga la 17a jornada de la lliga de Divisió d'Honor, amb un desplaçament complicat per al KH-7 Granollers.
Partits 17a jornada
Classificació
NORMATIVA DE LA DIVISIÓ D'HONOR ELIT I COPA DE LA REINA
Porriño - KH-7 Granollers, dissabte 18 h
Tot i que ve de dues derrotes seguides, el Porriño gallec està fent una sensacional campanya. Curiosament, però, a casa seva ha tingut algunes ensopegades (Bera Bera, Gijón, Málaga hi ha guanyat i Zuazo hi va empatar), i això fa que aquesta setmana busquin la seva 5a victòria a casa quan en canvi com a visitants ja les han aconseguit.
Recordem que el conjunt gallec compta amb dues exjugadores granollerines a les seves files, la pivot Carmen Prelchi i la lateral dret Paulina Pérez Buforn.
POR 4t 19 punts 27/26 Mica Casasola (101, l’argentina és la màxima golejador de la lliga), Malena Valles (77), Paulina Pérez Bufon (61)
GRA 9è 11 punts 24/24 Ona Vegué (66), Ester Somaza (59), Martina Capdevila (452), Ana González (47)
A la 1a volta: 23-28
La temporada passada en l'últim partit de lliga i en un matx de bogeria golejadora el resultat va ser de 37-40.