updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Prèvia #1aCatHFem: Els partits més destacats a Vilanova i Canovelles

Bons partit a Vilanova i la Geltrú i Canovelles Fotos: arxiu Bons partit a Vilanova i la Geltrú i Canovelles

El cap de setmana es juga la 23a jornada amb partits destacats a Vilanova i Canovelles

GRUP A

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Tortosa (10è)-Amics La Canonja (8è), dissabte 17:45 h
Ribes B (1r)-Esplugues B (9è), dissabte 19:30 h
Tarragona (11è)-Castelldefels (5è), dissabte 20 h
Cornellà (3r)-Salou (14è), diumenge 11 h
Martorell B (12è)-Sant Andreu de la Barca (16è), diumenge 12 h
Vilanova i la Geltrú (4t) - Sant Joan Despí C (2n), diumenge 18 h
Vendrell (15è)-Molins B (7è), diumenge 19:45 h
Sant Llorenç (13è)-Sant Andreu (6è), diumenge 20:15 h

En aquest grup el líder Ribes B juga a casa davant un rival força còmode com és l'Esplugues B, mentre que el colíder, Sant Joan Despí C, en teoria podria tenir més dificultats a la pista del Vilanova per sumar la seva 20a victòria consecutiva, i és que les vilanovines van guanyar la temporada passada per 27-25 i a la 1a volta van plantar cara al Salvador Gimeno caient per un ajustat 33-31. L'equip local té una mitjana més alta de gols que les visitants, però hauran de fer front a una defensa més forta.


En la resta de partits Cornellà, Castelldefels, Molins B i Martorell B haurien de fer valer la seva millor classificació davant Salou, Tarragona, Vendrell i Sant Andreu de la Barca. Veurem si algun d'aquests pot donar la sorpresa.

Finalment, tenim un interessant i previsiblement igualat duel a les Terres de l'Ebre entre Tortosa i AH La Canonja, amb les locals intentant reduir la diferència de tres punts que ara mateix els porten les visitants, i que les converteix en el millor equip de les terres tarragonines de la categoria.


GRUP B

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Tàrrega (8è)-La Garriga (15è), dissabte 18 h
Montgrí (13è)-Castellbisbal (14è), dissabte 19 h
Montmeló B (1r)-Vilamajor B (9è), dissabte 19 h
Pau Casals (7è)-Llavaneres Maresme (11è), diumenge 9 h
Vallag (4t)- Cerdanyola (6è), diumenge 17:30 h
Canovelles (2n)-Sant Fost (3r), diumenge 19 h
Palautordera B (12è) - Montbui (5è), diumenge 20:30 h
Descansa Alcarràs (10è)

En aquest grup els dos primers, en plaça d'ascens juguen a casa, però mentre el líder Montmeló B té un rival de la zona mitja, com és el Vilamajor B, al qual ja van superar a la 1a volta per 24-30, el segon classificat, el Canovelles, tindrà un rival dur en el Sant Fost, equip que encara aspira a poder lluitar per l'ascens. Però a la 1a volta van guanyar les canovellins per 30-33 i ara juguen a casa en el seu ambient i són favorites per augmentar l'avantatge i donar un pas important cap a l'ascens. Un triomf santfostenc les situaria a dos punts del seu rival i posaria emoció a la cosa.

L'altre equip que lluita per l'ascens, el Vallag, ho té una mica pitjor ja que està a cinc punts del segon lloc i amb un partit més jugat. I també té un rival complicat com és el Cerdanyola un equip amb molt bona defensa, que intentarà frenar el potent atac de les de La Llagosta.

També amb bona defensa, ja que són l'equip menys golejat, el Montbui, buscarà un triomf a la pista del Palautordera B.

Finalment, en els altres tres partits Pau Casals, Tàrrega i Montgrí semblen ara mateix superiors a Llavaneres, La Garriga i Castellbisbal.

Entrevistes