La selecció espanyola júnior campiona del món per primer cop
- Escrit per CatHandbol
La selecció espanyola júnior, coneguda com a "Hispanos Júniors", va aconseguir el títol mundial per primera vegada a la seva història.
L'equip estatal va aconseguir aquest lluitadíssim títol mundial després de derrotar a la pròrroga a Dinamarca (39-38). El triomf va arribar després d'una darrera jugada final d'infart que va acabar amb protagonisme de dos exblaugranes, amb aturada de Xoan Ledo i gol de camp a camp de Daniel Dujshebaev, en el que era el seu 8è gol.
En aquesta selecció estatal, entrenada per Isidoro Martínez, hi destaca la presència dels blaugranes Aleix Gómez (7 gols a la final, i nomenat com a millor extrem dret al set ideal) i Xavi Castro Peña (2 gols a la final), més els valencians Josep Folqués (3 gols a la final) i Pepe Oliver que també havien passat pel Barça i ara són al Puerto Sagunto i Torrebalonmano respectivament.
VÍDEO DELS INSTANTS DECISIUS DE LA FINAL
#HispanosJunior| ¡Parada de @xoan_16_ledo y gol de @danidujshe44 que valen un Mundial! ¡Momento para la historia!
— RFEBalonmano (@RFEBalonmano) 30 de juliol de 2017
| @ihf_info pic.twitter.com/Dzd5lKMU5p