Darrera jornada de Mundial 2013 a Granollers
- Escrit per CatHandbol
Aquest dimecres Granollers viurà la darrera jornada d'aquest Mundial, que ha fet recuperar una instal·lació que feia massa temps que no s'omplia d'aquesta manera. Una quarta jornada d'aquest interessant Grup A i que deixarà les darreres imatges del pas d'aquest gran esdeveniment mundial a la capital vallesana, que està comptant amb una excel·lent organització en tots els sentits.
Recordem que la cinquena i definitiva jornada d'aquest Grup A ja es desplaça al Palau Sant Jordi de Barcelona.
Jornada 4 - Grup A (Granollers)
Dimecres 16 de gener
16:00 : Brasil - Tunísia
El Brasil, entrenada per Jordi Ribera, juga "la primera de dos finals" en busca del passi als vuitens de final. Ahir van fer un bon paper davant la campiona olímpica, i aquest dimecres intentarà derrotar una Tunísia que compta amb la important baixa de Bannour (que era el màxim golejador del seu equip).
18:30 : Alemanya - Montenegro
Potser el partit amb més atractiu de la tarda. Si Montenegro és la que vam veure ahir contra Tunísia podria i hauria de plantar-li cara a una Alemanya que està generant certs dubtes.
20:45 : Argentina - França
Sembla impossible pensar que França pugui veure's sorpresa per la selecció Argentina, i més després de la fluixa imatge que els francesos van mostrar ahir contra Brasil, i de la que voldran refer-se'n avui mateix.