updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

El Barça B anirà amb tres gols de renda a Guadalajara

El FC Barcelona B continua amb el somni Foto: FCBarcelona (Víctor Salgado) El FC Barcelona B continua amb el somni

Avui dimecres s'han jugat els partits d'anada de la tercera eliminatòria de la Copa del Rei, amb el Barça B com a únic equip de Plata enmig dels de la Lliga Asobal.

El segon equip del FC Barcelona Lassa ha tornat a guanyar un equip d'Asobal en partit de la tercera eliminatòria de la Copa del Rei disputat avui dimecres a la Ciutat Esportiva Joan Gamper. Desprès d’haver eliminat el Fertiberia Port Sagunt a partit únic pel resultat de 34-31, l'equip dirigit per Lorenzo Rueda ha repetit resultat davant el BM Guadalajara, superant-lo també per 34-31. La llàstima és que en aquesta ocasió hi haurà un partit de tornada a la ciutat manxega.

FC Barcelona Lassa B 34-31 Guadalajara 31

El Barça ha començat molt bé en defensa agafant tres gols d'avantatge (6-3). Ha replicat l'equip visitant amb un canvi defensiu a 5:1 i un inspirat Chema Márquez en atac per posar-se dos amunt (10-12). Però al tram final ha reaccionat l'equip local, amb bones aturades, inclosos dos penals, per part de Guillem Herms.

A la represa l'equip blaugrana, amb un gran encert en atac (19 gols a la segona part), s'ha mantingut quasi sempre per davant i ha acabat obrint altre cop el forat de tres gols, com a l'inici del partit, per obtenir una renda que no és molt gran, però si bona, per anar a defensar-la la setmana vinent a Guadalajara, davant del 10è classificat de la lliga Asobal.

FCB Lassa B: Revuelta i Herms (1) porters, Deumal (1), Galán, Amigó (7), Tremps (7), Castro (7), Vaquer (1), León, Rey (2), Gómez, Ceretta (3), Oliveras (3), Cherouveim i Cerezo (2).
BM Guadalajara: Eceolaza i Barbero (porters), Mellado (1), Márquez (12), Bozalongo (2), Moya (2), Redondo (1) i Ramos (3), Esteban (1), Benedito (2), Montoya (2), Sanz i Vallés (5).
Parcials cada 5': 3-2, 6-4, 8-7, 11-12, 13-14, 15-15, descans; 18-18, 21-22, 25-23, 28-27, 32-29 i 34-31.

VÍDEO dels millors moments del partit

 

Tercera eliminatòria de la Copa del Rei 2016-17

FC Barcelona Lassa B 34-31 BM Guadalajara

Atlético Valladolid 23-23 Sinfín Santander

Bidasoa Irun 32-26 Angel Ximenez Puente Genil

Bada Huesca 33-29 Ciudad Encantada Cuenca

La tornada serà el proper dimecres dia 21 de desembre, excepte el Puente Genil - Bidasoa que serà el dimarts 20. Tots els partits a les 20:30 hores.

Els quatre classificats disputaran la quarta eliminatòria el mes de març, contra els equips classificats entre els llocs 5è i 8è de la Lliga Asobal 2015-16 que són Cangas Morrazo, Anaitasuna, Villa Aranda i Benidorm.

Després, als quatre que quedin se'ls afegiran els quatre primers de la Lliga Asobal (Barça Lassa, Fraikin Granollers, Naturhouse La Rioja i Ademar Lleó) per disputar la fase final en forma de concentració Final-8 el mes de juny.

Entrevistes