El Barça Atlètic topa amb un magnífic Màlaga
- Escrit per Redacció CATHANDBOL
En la 20a jornada el Barça Atlètic va caure davant un Màlaga que vol lluitar per l'ascens a l'Asobal.
Partits de la 20a jornada
Classificació
Málaga 27–24 Barça Atlètic
El Barça Atlètic visitava la pista d'un equip potent com és el malagueny que entrena Quino Soler, ex-DreamTeam del Barça i ex-Granollers, però on havia guanyat en les dues últimes temporades.
El partit va ser tota una festa, amb un gran ambient, al pavelló Queipo de Llano de la Ciudad Jardín malaguenya, i el seu desenvolupament va ser magnífic, amb un final que va satisfer moltíssim als seguidors locals.
La primera part va ser de gran igualtat i de gran intensitat defensiva i es va arribar al descans amb un empat a 14. A la represa l'equip de Ferran Porres va aprofitar uns moments de desconcentració dels locals per obrir forat (15-18). Però després d'un temps mort i amb l'empenta de la seva afició el Màlaga va empatar ràpidament. Durant uns minuts es van anar succeint els empats fins al 23-23. A partir d'allà va aparèixer la figura de Juan Ignacio Villareal aturant-ho tot a la porteria malaguenya, i l'equip de Quino Soler, amb seguretat en els seus atacs, va fer un parcial de 3 a 0, que ja els va obrir el camí del triomf, mentre el filial blaugrana es passava nou minuts sense marcar.
Els màxims golejadors van ser Manuel Díaz i Pablo Soler (6, cada un) per part local i Mikaal Lopes (6) i Ezequiel Conde (4) per part visitant
Vídeo d'un partit vibrant