Resum #LligaCatH: El Calella tomba el Santvi, que, malgrat la derrota, es classifica per a fases
- Escrit per CatHandbol
El cap de setmana es va disputar la 7a jornada de la 2a fase, i en ella es va produir la primera derrota del Sant Vicenç en el que porten de temporada i de moment no pot assolir la classificació matemàtica per a les fases d'ascens.
FASE PEL TÍTOL: El líder cau a Calella
Classificació Fase pel Títol
Els dos primers (posem en blau als resultats els equips que ocupen ara aquesta places) disputaran la fase d'ascens.
Calella 20-17 Sant Vicenç
La Salle Bonanova 29-24 Coope Sant Boi
Vilamajor 41-25 Granollers C
El Santvi podia assegurar un dels dos primers llocs guanyant a Calella, però allà es va trobar amb un equip que va estar immens en defensa i porteria, frenant l'atac més poderós de Lliga i deixant-lo en només 17 gols. D'aquesta manera la ratxa de triomfs del Sant Vicenç s'ha quedat en 20.
La primera part va ser jugada amb molt de respecte per ambdues parts i amb total domini de les defenses, arribant-se al descans amb un marcador ben poc habitual en els temps que corren (8-7). A la represa l'equip de Sergi Catarain va agafar una mica més d'avantatge (14-11 als 15 minuts) i va saber fer-lo valer fins al final. El màxim golejador va ser el calellenc Eric Martínez amb 5 gols.
Tot i la derrota l'equip de Carlos Roig es classifica per a les fases d'ascens, ja que a falta de tres partits compta amb sis punts d'avantatge sobre els calellencs, que són tercers, i li tenen el golaverage particular guanyat.
Tarda màgica la que es va viure ahir al Parc Dalmau
— UEHCalella (@UEHCalella) March 21, 2022
Us deixem un recull de les millors imatges del partit del Sènior A que va aconseguir una victòria clau davant gran equip, el @HandbolStVicenc
Gràcies com sempre a @RadioCalellaTV per la vostra feina!
Seguim! pic.twitter.com/VN1YGPkopV
Per la seva part, el segon classificat, la Salle Bonanova va derrotar a la Coope, en una gran segona part, ja que al descans els visitants guanyaven per 10-12. El màxim golejador va ser Conrad Jacques Daubanton amb 7 gols.
L'equip de la Coope ja queda sense opcions i el segon lloc de fases se l'hauran de disputar Bonanova i Calella, amb clar avantatge dels barcelonins de tres punts. Però els maresmencs mantenen les seves opcions que passaran per no perdre a la pista de la Salle el dissabte vinent.
En l'altre partit el Vilamajor va aixafar el Granollers C en un partit que la descans dominava per 19-14 i on va destacar Pau Bosch amb 11 gols.
FASE DE PERMANÈNCIA: Important triomf del Bordils B
Classificació Fase de Permanència
Recordem que baixaran els tres últims classificats i als equips que ocupen aquestes places els posem de vermell als partits, i en majúscules els que ja la tenen assignada.
CANOVELLES 25-33 La Roca B
Gavà 30-30 Garbí Palafrugell
Bordils B 28-21 Sant Cugat B
Molins - Cardedeu, ajornat
Sant Martí Adrianenc B - Espanyol, ajornat
PARTITS ENDARRERITS:
Garbí - Molins, dimecres 23 a les 21 h
Sant Cugat B i Garbí ja tenen la permanència assegurada i només un dels dos va poder puntuar, i ara compateixen el primer lloc. De tota manera els empordanesos, si el dimecres puntuen en el partit que tenen pendent, seran líders en solitari, en la lluita per la setena plaça de Lliga.
Finalment es va ajornar l'interessant duel barceloní que s'havia de disputar a la Verneda i també un altre partit important que havia de tenir lloc a Molins de Rei. Això ha fet que de moment cap altre equip pugui dir que ja està salvat.
Els santcugatencs van caure davant un Bordils B, que va fer un gran partit en defensa frenant un equip que porta 34 gols de mitjana en la classificació d'aquesta fase. Els bordilencs surten de la zona de descens, on cau el Cardedeu, i atrapen el Gavà. Els gavanencs ue només va poder sumar un punt davant el Garbí, que va remuntar en el tram final una diferència de 5 gols... i de 3 en els últims dos minuts.
RECORDEU: Si feu fotos dels vostres equips o dels partits ens les podeu enviar a gol@cathandbol.cat
COMENTA A TWITTER AMB L'ETIQUETA #LligaCatH