Prèvia #LligaCatH: La Salle Bonanova pot classificar-se a casa seva
- Escrit per CatHandbol
Es disputa la 11a jornada del campionat, després de la qual ja només quedaran 6 punts per disputar i això vol dir que a poc a poc anirem tenint equips que acompanyin al Santvi en la fase per al títol.
En els partits de la jornada estan marcats en blau els equips que estan en zona de fases d'ascens (3 per grup). Aquests equips jugaran en format lliga tots contra tots, i sortiran amb 2, 1 o 0 punts segons hagin quedat primer, segon o tercer del seu grup.
Grup A: Derbi del Baix Llobregat a Gavà
Classificació del grup A
Equip més golejador: Sant Vicenç 37
Equip menys golejador: Canovelles 23
Equip menys golejat: Sant Vicenç 24
Equip més golejat: Canovelles 39
Equip amb Millor ratxa: Sant Vicenç 10 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: Canovelles 10 derrotes seguides
Sant Martí Adrianenc B (4t) - Sant Vicenç (1r), dissabte 20:15 h
Gavà (6è)- Molins (3r), dissabte 17:50 h
Canovelles (8è) - Calella (2n), 24-39 (jugat el dia 3 de desembre)
Granollers C (4t) - Bordils B (5è), ajornat fins al dia 20 de gener
El partit de la jornada és el derbi del Baix Llobregat que es juga al pavelló de Can Tintorer a Gavà. L’equip de Gerard Gomis no pot fallar si vol mantenir esperances de ficar-se entre els tres primers.
Per altra part el Santvi pot assegurar ja el primer lloc si guanya a la Verneda i ja tindrà 2 punts per sortir a la fase per al títol.
Grup B: La Salle Bonanova pot classificar-se per a la fase pel títol
Classificació del grup B
Equip més golejador: Coope Sant Boi 33
Equip menys golejador: Espanyol 27
Equip menys golejat: Salle Bonanova 26
Equip més golejat: La Roca B 38
Equip amb Millor ratxa: Coope Sant Boi i Vilamajor 2 victòries seguides
Equip amb Pitjor ratxa: La Roca B 3 derrotes seguides
Salle Bonanova (1r) - Vilamajor (4t), dissabte 19:45 h
Coope Sant Boi (2n) - Cardedeu (7è), dissabte 17 h
Sant Cugat B (3r) - Garbí Palafrugell (6è), dissabte 17:30 h
Espanyol (5è) - La Roca B (8è), dissabte 18 h
Els tres equips que estan en zona de fase pel títol juguen a casa. La Salle Bonanova té la primera oportunitat de signar la classificació per a la fase per al títol, si suma un punt davant l'equip vilamajorí, ja que arribaria a 19 punts i només la Coope i el Sant Cugat B podrien arribar a aquesta quantitat. Però atenció perquè l'equip vallesà porta tres partits sense perdre.
Si guanyen els barcelonins de pas, podrien quasi donar la classificació a la Coope en cas que aquest equip guanyi davant el Cardedeu. Però els vallesans també aniran forts després d'haver derrotat el líder abans del Pont.
També el Sant Cugat B pot donar un pas important, ja que rep un rival directe en la lluita pel tercer lloc.
RECORDEU: Si feu fotos dels vostres equips o dels partits ens les podeu enviar a gol@cathandbol.cat
COMENTA A TWITTER AMB L'ETIQUETA #LligaCatH