updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Prèvia #2aCatH: Els sis equips en plaça d'ascens estan "ben protegits"

El pavelló de La Garriga rep el líder del grup A Foto: arxiu El pavelló de La Garriga rep el líder del grup A

Aquest cap de setmana es juga la 24a jornada, amb els sis equips en zona d'ascens ben protegits pel seu avantatge.

GRUP A

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Sant Just Espanyol B (2n)-Vendrell (6è), dissabte 16:30 h
Terrassa B (7è)- Tortosa (10è), dissabte 19:30 h
La Garriga B (8è)-Montmeló (1r), dissabte 20 h
Cornellà B (5è)-Esparreguera (16è), dissabte 20:45 h
Claret- Gràcia (15è)-Ribes B (12è), diumenge 13 h
Sabadell B (11è)-Polinyà B (9è), diumenge 12:30 h
LBDP PB SE Sesrovires (3r)- Montcada C (14è), diumenge 19:30 h
Vilanova B (13è)-Sant Andreu B (4t), diumenge 20:30 h

En aquest grup tenim un interessant derbi vallesà, ja que el líder, Montmeló, visita La Garriga B, que a la primera volta va guanyar de forma espectacular a la pista montmelonina per un contundent 20-31. Ara la situació dels equips és ben diferent amb els locals lluitant per fugir de la zona de descens, que tenen a dos punts, i els visitants ben instal·lats en el lideratge, amb quatre punts d'avantatge, tot i haver perdut a casa en l'última jornada.

Bon partit també a la pista del segon classificat, el Sant Just, que rep un equip en bon moment, com és el Vendrell, que es pot ficar de ple en la lluita per l'ascens... si guanya aquest partit. A la 1a volta els vendrellencs van guanyar de forma contundent per 34-24. De tota manera passi el què passi els santjustencs

I el tercer LBDP PB Sesrovires, també resguardat pel seu avantatge de quatre punts sobre el primer equip que els amenaça (que no és el quart, que no pot pujar) rep un equip en zona de descens, molt necessitat com és el Montcada C.

Pel que fa al descens l'Esparreguera pot veure consumat el seu descens, ja que visita el Cornellà B, un equip de la part alta, i el Claret apurarà les possibilitats intentant derrotar el Ribes B.

En els altres partits forta lluita entre equips d'aquest grup de deu equips, separats només quatre punts, que volen allunyar-se del descens i, si és el cas, apropar-se als de dalt. El Vilanova B, després de guanyar a la pista del líder, intentarà refermar-ho davant el Sant Andreu B; el Terrassa B intentarà trencar la seva mala ratxa de sis partits sense guanyar davant el Tortosa i finalment hi ha un derbi de "contrastos" entre Sabadell B que porta quatre derrotes seguides i Polinyà B, que ha guanyat els quatre últims partits superant-lo a la classificació.


GRUP B

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Coope Sant Boi C (7è)-BCN Sants B (13è), dissabte 17 h
Vic (6è)- Laietà Argentona (3r), dissabte 18 h
Parets B (15è)-Pau Casals (14è), dissabte 19:30 h
Poblenou B (10è)-Garbí B (9è), dissabte 19:45 h
Vilamajor B (2n)-Ègara B (5è), diumenge 10:15 h
Santpedor (11è)-Sant Llorenç B (8è), diumenge 13 h
Calella B (4t)- Horta (12è), diumenge 16:30 h
Descansa Cerdanyola (1r)

En aquest grup descansa el Cerdanyola líder i ja equip de 1a Catalana, i els altres dos equips en zona d'ascens tenen rivals que poden ser una mica complicats, però que haurien de superar amb èxit. El Vilamajor B rep la visita de l'Ègara B, que deu estar força tocat, però segur que intentarà apurar les seves possibilitats, mentre que el Laietà Argentona visita un Vic, que porta tres victòries seguides, l'última a casa davant el filial egarenc.

Per sota dels tres de dalt ara tenim el Calella B, que té un partit bastant assequible a casa, tot esperant que algun dels de dalt punxi.

Pel que fa al descens tenim un duel entre els dos equips que ocupen les places de baixar, el Parets B, està més enfonsat, però el seu rival Pau Casals, porta ja nou derrotes seguides i tampoc sembla que pugui aixecar cap.

En els altres partits Coope C, Poblenou B i Santpedor intentaran fer valer el factor ambiental per derrotar BCN Sants B, Garbí B i Sant Llorenç B, en partit que es preveuen força igualats.


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Entrevistes