updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Prèvia #2aCatH: Bons partits a Sant Andreu i Cornellà

Els pavellons del Camp del Ferro i de Sant Ildefons reben els partits més interessants Fotos: arxiu Els pavellons del Camp del Ferro i de Sant Ildefons reben els partits més interessants

Aquest cap de setmana es juga la 22a jornada, amb partits destacats a Sant Andreu i Cornellà.

GRUP A

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Sant Just Espanyol B (4t)-Montcada C (10è), dissabte 16:30 h
Sant Andreu B (3r)-Montmeló (1r), dissabte 18:30 h
Vilanova B (14è)-Ribes B (13è), dissabte 19:15 h
Terrassa B (6è)-Vendrell (8è), dissabte 19:30 h
La Garriga B (9è)-Polinyà B (12è), dissabte 20:30 h
Cornellà B (5è)- LBDP PB SE Sesrovires (2n), diumenge 10:30 h
Claret- Gràcia (15è)-Tortosa (11è), diumenge 12:45 h
Sabadell B (7è)-Esparreguera (16è), diumenge 19:15 h

En aquest grup el líder, Montmeló, va a buscar la seva vuitena victòria consecutiva, a la pista del Sant Andreu B, que va ser el campió d'hivern, però s'ha desinflat a la segona volta, sumant només dos punts dels 12 possibles, cosa possiblement degut al fet que el seu A té molt difícil l'ascens a Argent i això impedeix que el B pugi a 1a Catalana. Veurem de tota manera si en aquest partit busquen un triomf de prestigi...

Degut al fet que els andreuencs tenen complicat l'ascens, el partit més atractiu és el que es jugarà al pavelló de Sant Ildefons on s'enfronten dos equips imbatuts a la 2a volta i que estan separats per només dos punts. L'equip local, el Cornellà B, porta 11 punts dels 12 últims possibles,  i LBDP PB Sesrovires ha sumat els 12. El partit promet emoció i intensitat entre un equip local més fort en defensa fins ara, i els sesrovirencs més potents en atac. 

L'altre equip que ocuparia la plaça d'ascens si tal com sembla, el Sant Andreu B no pot pujar, és el Sant Just Espanyol B, que és quart i en aquesta jornada repeteix a casa rebent el Montcada C, que s'ha quedat força despenjat i de fet tampoc té possibilitats de pujar amb el seu B a 1a Catalana.

Ja més endarrerits s'hna quedat el Terrassa B i el Sabadell B. El filial egarenc porta quatre derrotes seguides, i intentarà trencar la mala ratxa davant el Vendrell, que està només un punt per sota. El filial sabadellenc, que només ha guanyat un partit del sis de la 2a volta ho té més fàcil davant l'Esparreguera, el cuer.

I encara una mica més endarrere tenim els equips que lluiten per evitar el descens. Ja hem parlat de l'Esparreguera, que està molt endarrerit a la cua i quasi sentenciat, però hi ha tres partits més d'alta tensió.

El Claret també ho té molt malament com no comenci a guanyar un partit rere l'altre i hauria de començar aquest diumenge a casa davant el Tortosa, però els tortosins només estan dos punts per sobre de l'antepenúltim, que és el primer que baixa, i tampoc poden regalar res.

La Garriga B i Polinyà B, en duel de filials de Lliga Or, disputen un duel molt interessant, ja que tots dos porten unes jornades sense perdre. Els polinyanencs estan igualats amb l'equip que ara ocupa plaça de descens i els garriguencs només dos punts per sobre.

Vilanova B i Ribes B, disputen un derbi del Garraf, poc habituals en el món de l'handbol, i que és un altre del partits de la jornada perquè els vilanovins ocupen la plaça de descens, i els ribetans estan igualats a punts... i a la 1a volta el resultat va ser d'empat a 29.

 


GRUP B

Els partits de la jornada per ordre cronològic.-
Coope Sant Boi C (6è)-Garbí B (10è), dissabte 17:15 h
Vic (7è)-Ègara B (4t), dissabte 18 h
Vilamajor B (3r)- Santpedor (11è), dissabte 19 h
Poblenou B (9è)-Horta (13è), dissabte 19:45 h
Parets B (15è)-Sant Llorenç B (8è), dissabte 19:45 h
Calella B (5è)-Pau Casals (14è), diumenge 16:30 h
BCN Sants B (12è)-Cerdanyola (1r), diumenge 20 h
Descansa Laietà Argentona (2n)

En aquest grup no hi ha tant d'interès en els partits d'aquesta jornada. El Cerdanyola, el líder, tot i que ha mostrat alguna feblesa en els últims partits, els ha acabar traient i està encara imbatut després de 20 jornades i a punt de començar a fer el compte enrere per a l'ascens. I evidentment no ha de fallar al poliesportiu La Sagi davant el BCN Sants B, tot i que aquest equips donés la sorpresa la setmana passada guanyant al Garbí Arena.

El segon, Laietà Argentona descansa, i si no passa res molt estrany el Vilamajor B l'hauria de superar derrotant el Santpedor, que ha guanyat només 1 dels últims 6 partits.

L'altre equip en lluita per l'ascens és l'Ègara B, que haurà de superar l'escull de la pista del Vic i si ho aconsegueix se situaria a només dos punts dels argentonins i havent-los de rebre a casa.

Pel que fa a la zona de descens no sembla fàcil que hi hagi moviments. El Parets B, cuer, continua buscant el primer triomf, ara davant del Sant Llorenç B, que està 18 punts per sobre, i el Pau Casals tampoc ho té gens fàcil per sumar ja que visita la difícil pista del Calella B, on fins i tot els de dalt ho han passat malament. El tercer en discòrdia ara mateix és l'Horta que tampoc ho té fàcil en el derbi barceloní a la pista del Poblenou B, que està fent una bona 2a volta.

Finalment la Coope Sant Boi C intentarà refer la seva imatge al Pau Gasol, després de la dura derrota patida a Argentona, davant un Garbí B que ve de perdre a casa.


Envia fotos, informació o cròniques a gol@cathandbol.cat

Entrevistes