updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

El KH-7 Granollers es classifica per a la fase final de la Copa

L'equip granollerí després del triomf a Lanzarote Foto: @BMGranollers L'equip granollerí després del triomf a Lanzarote

El KH-7 Granollers va guanyar a Lanzarote per classificar-se per a la fase final de la Copa de la Reina.

LANZAROTE CIUDAD ARRECIFE 25-32 KH-7 GRANOLLERS

KH-7 GRANOLLERS: Marta Mera (2 gols) i Goundo Gassama porteres; Judith Vizuete (1), Ona Vila (3), Mireia Torras (2), Carla Gonzàlez (2), Berta Gamito, Lucía Pérez (3), Raquel Moré (5), Cristina Polonio (7), Maria Hombrado, Itziar Martínez,Martina Capdevila (7), Claudia Juan.
En l'equip local ha destacat Gemma Trujillo amb 7 gols. L'ex-granollerina Alba Tort va marcar 4 gols.

El KH-7 Granollers s'ha classificat un any més per disputar la fase final de la Copa de la Reina que es disputarà a Sant Sebastià entre el 8 i el 10 de maig.

L'equip granollerí visitava un equip assequible com el Lanzarote Ciudad de Arrecife, però a la lliga només havia perdut 28-22 a l'Olímpic i ja se sap que a la Copa se solen donar sorpreses, i de fet n'hi ha hagut un parell d'importants en aquesta ronda eliminatòria a partit únic.

L'equip de Robert Cuesta va rebre un bon toc d'atenció quan als sis minuts no havia entrat al partit i perdia 4-0, però va saber reaccionar sense pressa, però sense pausa i sis minuts més tard ja estava per davant amb un 5-6. Al descans, amb Martina Capdevila i Raquel Moré com a principals estiles en atac, i afegint-se la portera Marta Mera marcant dos gols, el KH-7 Granollers havia agafat una renda ben considerable (9-15), que permetia encarar la segona part amb plena confiança de victòria. 

A la represa va continuar la mateixa tònica i als set minuts l'avantatge havia pujat als nou gols (12-21), i fins al final, destacant Cristina Polonio, van administrar bé aquesta renda per guanyar sense patir en absolut i demostrant el bon moment de l'equip, que ja porta quatre victòries seguides.

Vídeo del partit

Junt amb el KH-7 Granollers, s'han classificat:
Aula Valladolid, que ha guanyat al Porriño 24-22
Elda, que ha guanyat l'Elche en el derbi alacantí per 23-22
Sporting La Rioja, que ha donat la gran sorpresa superant el Màlaga per 18-17
Rocasa Gran Canaria, que ha guanyat el Zonzamas Lanzarote per 18-23
Atlètico Guardés que ha guanyat el Morvedre per 25-27.
A més jugaran la fase final el Bera Bera i el Beti Onak, finalistes de l'edició anterior.

Entrevistes