El KH-7 Granollers busca el primer triomf a l'Olímpic davant l'Atlético Guardés
- Escrit per Redacció CATHANDBOL
El KH-7 Granollers comença la segona volta, repetint a l'Olímpic, i buscant la primera victòria a casa, davant l'Atlético Guardés.
Partits 12a jornada
Classificació
NORMATIVA DE LA DIVISIÓ D'HONOR ELIT
KH-7 Granollers - Atlético Guardés, dissabte 17 hores
L'equip granollerí necessita sumar el seu primer triomf a l'Olímpic en aquest primer partit de la segona volta, que li doni moral per afrontar la segona part del campionat i poder anar sortint de la zona de perill.
En el partit inicial del campionat les de Dolo Martín van estar ben a punt de puntuar en el partit jugat a la localitat de Tui, ja que el pavelló d'A Guarda no estava disponible. L'equip granollerí guanyava 22-23 faltant cinc minuts, però es va quedar sec i la portuguesa Sandra Santiago va sentenciar.
GRA 11è 5 punts 23/25 Ester Somaza (46), Ona Vegué (46), Martina Capdevila (31)
GUA 8è 9 punts 26/25 Sandra Santiago (portuguesa, 64), Patricia Da Silva (brasilera, 51)
A la primera volta es van imposar les gallegues per 24-23 i la temporada passada el KH-7 va guanyar a l'Olímpic per 29-26