updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

Derrota intranscendent del KH-7 Granollers davant el Zuazo, amb comiats al final del matx

Foto: Jordi Prades Nerea Gil, l'exjugadora del Sant Quirze, ara al Zuazo, va marcar un gol Foto: Jordi Prades

El dimecres el KH-7 Granollers va jugar l'últim partit a casa de la temporada, on el més destacat van ser els comiats a les jugadores que marxen.

KH-7 Granollers 20–23  Zuazo

Derrota sense transcendència per al Granollers, en un partit que sí que era important per a l'equip barakaldès que encara conserva opcions de salvar la categoria. L'equip basc, un dels que fa més temps que juga a la màxima categoria, haurà de derrotar l'Sporting La Rioja i esperar que el Granollers li faci un favor guanyant a la pista del Beti Onak navarrès.

Va ser un partit de domini de les defenses sobre els atacs rivals. L'equip visitant va sortir molt més ficat i als deu minuts guanyava 3-6. Va reaccionar el Granollers per arribar al descans amb empat a 11 gols. A la represa altra vegada la mateixa història amb les basques agafant ràpidament quatre gols d'avantatge (12-16), que aquesta vegada van saber gestionar bé fins al final.

Les màximes golejadores locals van ser Ona Vegué (5), Paula Milagros Herce, Maria Grasielly Pereira i Martina Capdevila (3, cada una). Per part visitant Izei Permach i Magdalena Fernández- Agustí (5, cada una).

El dissabte s'acaba a la pista del Beti-Onak

El dissabte el KH-7 Granollers tanca la temporada amb desplaçament fins a Navarra, a Villava, al pavelló Hermanos Indurain, on el rebrà el Beti-Onak, equip que encara no té la permanència assegurada. El partit, igual que l'Sporting La Rioja - Zuazo, es juguen a les 19 hores.

Entrevistes