Important victòria granollerina i 22a per al Barça
- Escrit per Redacció CATHANDBOL
El dimecres es va jugar la 23a jornada de la Lliga Asobal i els dos equips catalans van aconseguir el triomf.
BARÇA 38-27 GUADALAJARA
BARÇA: Gonzalo Pérez de Vargas (50% d'aturades) porters; Aleix Gómez (4), Dika Mem (8), Cindric (3), Ludovic Fàbregas, Palmarsson (2), Aitor Ariño (3), N'Guessan (4), Diocou (4), Makuc (1), Sorhaindo, Entrerríos (2), Àlex Pascual (2), Frade (3), David Roca (que debutava, 2).
El màxim golejador del partit ha estat el pivot internacional Rubén Marchán amb 7 gols.
El Barça va sumar una victòria més, i van vint-i-dues, a la Lliga Asobal, i a poc a poc es va acostant a un títol més.
L'equip manxec va fer un molt bon partit i al descans només perdia per 17-13. A la represa l'equip blaugrana va posar una marxa més i va anar obrint forat fins a un màxim de 12 gols (35-23).
Va ser un partit molt accelerat, amb 119 xuts a porteria, quasi a ritme de dos per minut, 34 més que en el partit de Granollers a Santander, per exemple. S'ha de dir que el Barça va mostrar un nivell d'efectivitat una mica per sota de l'habitual (38 de 60 amb un 63%), sobretot per l'increïble 0 de 6 de Ludovic Fàbregas.
El resum del partit
El resum de la victòria d'avui contra el Quabit Guadalajara (38-27)
— Barça Handbol (@FCBhandbol) March 17, 2021
El resumen del triunfo de hoy en el Palau ante el @bmguadalajara
#ForçaBarça pic.twitter.com/fT8vtGOyNy
SINFÍN CANTABRIA 23-27 FRAIKIN GRANOLLERS
FRAIKIN GRANOLLERS: Marc Guardia (33% d'aturades) porter; Jan Gurri (2), Édgar Pérez (1), Borja Lancina, Marc Garcia, Chema Márquez (2), Pol Valera (3), Álex Màrquez, Esteban Salinas (2), Adrià Martínez (3), Mamadou Gassama (1), Oriol Rey, Sergi Franco (2), Antonio Garcia Robledo (11).
El màxim golejador local va ser Ignacio Valles, que és el segon de la lliga, amb 7 gols.
L'equip d'Antonio Rama va haver de treballar durament per sumar els dos punts a la històrica pista de l'Albericia de Santander davant un equip molt necessitat de punts, ja que lluita per evitar el descens i que va sortir fortíssim posant un 8-3 al marcador abans dels 10 minuts de partit.
Després d'un temps mort l'equip granollerí va ajustar la defensa i amb Antonio Garcia Robledo molt efectiu en atac va anar remuntant per arribar al descans ficat plenament en el partit amb un 14-12.
A la represa l'equip granollerí va mantenir un altíssim nivell en defensa, fins al punt que l'equip local va llançar 7 vegades menys a porteria que l'equip vallesà. Això va permetre empatar el partit a 19 gols, abans d'arribar a l'equador de la segona part.
En l'últim quart d'hora, davant un rival força nerviós, Marc Guàrdia només va encaixar tres gols, l'equip va jugar amb paciència en atac i va sentenciar amb un parcial final de 1 a 3 en els últims quatre minuts.
Dissabte tornen a la feina, amb important partit per al Granollers a Lleó
El dissabte es juga la 24a jornada en la qual el Fraikin Granollers repetirà fora de casa visitant la pista de l'Ademar de Lleó a les 18 hores, en un matx molt important, ja que l'equip lleonès ocupa la sisena plaça a només un punt dels d'Antonio Rama, que són quarts.
El Barça repeteix a casa a les 19:30 hores, rebent precisament l'últim rival del Granollers, el Sinfín Cantàbria.