updated 6:35 AM CEST, Apr 1, 2017

La Salle Bonanova tomba el Bordils a la Copa Catalana

Foto: arxiu Els jugadors de la Salle Bonanova en un partit de Lliga Foto: arxiu

El cap de setmana es va disputar la tercera eliminatòria de la Copa Catalana Masculina i ,a l'espera del què passi a Calella, cap equip de Lliga ha pogut donar la sorpresa.

Tercera eliminatòria a partit únic

Sant Martí Adrianenc 34-25 Esplugues B
Sant Esteve Palautordera 34-28 Garbí
Sant Esteve Sesrovires 41-29 Molins
La Salle Bonanova 28-25 Bordils
Calella - UE Sarrià, dimarts 23 a les 21:30 h

Entraven en joc els equips de 1a Estatal a la Copa Catalana i de moment l'únic que ha quedat eliminat ha estat el Bordils, un ex-campió de Copa, que va caure a la pista d'un equip que ha estat també de 1a Estatal, però que la temporada pròxima tornarà a jugar a Lliga Catalana. L'equip barceloní va fer un rgan final de partit amb un 13 a 7 en els últims vint minuts i amb Màrius Ribas (7) com a màxim golejador.

El Sanes va guanyar còmodament el derbi del Baix Llobregat contra el Molins, que al descans ja dominava per 19-12. Sergi Estepa (11 gols) va ser el seu màxim golejador.

A La Verneda també el Sant Martí Adrianenc va disposar còmodament de l'Esplugues B, amb Pol Roig (7) com a màxim golejador.

Al pavelló "Els Quatre Hereus" el Sant Esteve de Palautordera va haver de treballar dur per superar un Garbí que al descans es mantenia ben viu amb un 17-15. Lluís Prat i Jordi Planas, per part local, i Àngel Giménez, per part visitant, van ser els màxims golejadors amb 8 gols.

Els cinc guanyadors de la 3a eliminatòria junt amb Sant Vicenç, OAR Gràcia i Salle Montcada disputaran els quarts de final (27-28 Maig), amb el següents enfrontaments:
Sant Martí Adrianenc - Sant Vicenç
OAR Gràcia Sabadell - Sant Esteve Sesrovires
Sant Esteve Palautordera - La Salle Bonanova
Guanyador Calella/Sarrià - Montcada
Les semifinals i final es jugaran els dies 10 i 11 de juny.

 

 

Entrevistes